Számítástechnikai feladatok 2000-ig I.-II.

Szerzők: Achs Ágnes-Bányai Antal-Berceliné Sztyehlik Zsuzsa-Bottlik Benedek-Gálffy Istvánné-Gudenus László-Gulyásné Lőrincz Ilona-Hanák D. Péter-Horváth Attila-Hubert Tibor-Keczer Zoltán-Koltai Márta-Kőhegyi János-Környei László-Lőrentei Tamás-Németh Piroska-Orbán Anna-Pappné Horváth Katalin-Pethő József-Sárkány Ernő-Szabadhegyi Csaba-Szlávi Péter-Török Turul-Varga Balázs-Zsakó László:

Szerkesztette: Dr. Hetényi Pálné

Országos Műszaki Információs Központ és Könyvtár, 1988-89

1. Algoritmusok
  • 1.1 Hétköznapi algoritmusok
  • 1.2 Általános robotmodell
  • 1.3 Karesz: a robot
2. Elemi programozás
  • 2.1 Kifejezések (függvények) kiértékelése
  • 2.2 Ciklusok
  • 2.3 Elágazások
  • 2.4 Szövegek
  • 2.5 Összetett elágazások; ciklusok; sorozatok
  • 2.6 Tömbök
  • 2.7 Elemi grafika
3. Programozási tételek
  • 3.1 Összegzés
  • 3.2 Maximumkiválasztás
  • 3.3 Megszámolás
  • 3.4 Kiválogatás
  • 3.5 Kiválasztás
  • 3.6 Eldöntés
  • 3.7 Keresés
  • 3.8 Elemi tételek alkalmazása
  • 3.9 Unió
  • 3.10 Metszet
  • 3.11 Összefuttatás
  • 3.12 Szétválogatás
  • 3.13 Rendezések
  • 3.14 Tételek alkalmazása
  • 3.15 Visszalépéses keresés
  • 1.3 Karesz: a robot
4. Adatszerkezetek
  • 4.1 Lista
  • 4.2 Verem
  • 4.3 Sor
  • 4.4 Tömbök; táblázatok
  • 4.5 Fa és gráf
  • 4.6 Adatállományok
5. Adatfeldolgozás
  • 5.1 Adatok tárolása
  • 5.2 Adatok csoportosítása
  • 5.3 Adatok válogatása
6. Szövegfeldolgozás
  • 6.1 Általános ismeretek
  • 6.2 Szövegábrázolás
  • 6.3 Szövegelemzés
  • 6.4 Szövegátalakítás
  • 6.5 Szövegformázás
7. Szaktárgyi feladatok
  • 7.1 Matematika
  • 7.2 Fizika
  • 7.3 Biológia
  • 7.4 Kémia
  • 7.5 Technika
  • 7.6 Egyéb
8. Az iskolai élet szervezése
9. Gépközeli feladatok
  • 9.1 Mérés - vezérlés
  • 9.2 Gépi kód
10. Programelemzés
  • 10.1 Mit csinál a program?
  • 10.2 Tesztelés
  • 10.3 Hibakeresés
  • 10.4 Hatékonyabbra írás
11. Játékok
  • 11.1 Táblás játékok
  • 11.2 Egyéb logikai játékok azonos szerepkörű résztvevőkkel
  • 11.3 Amikor a játékosok feladata eltér
  • 11.4 Matematikai játékok
12. Grafika és hang
  • 12.1 Gyakoroltató grafika
  • 12.2 Geometriai transzformációk
  • 12.3 Függvényábrázolás
  • 12.4 Rekurzív ábrák
  • 12.5 Térbeli ábrázolás
  • 12.6 Hang
13. Játékos, érdekes feladatok
14. Csoportos munkára (team munka) való, nagyobb feladatok
15. Verseny feladatok
  • 15.1 OSZTV
  • 15.2 Nemes Tihamér