Gyakorló feladatok
Animációs feladatok
Egy dino lépkedjen végig a tábla legalján!
Használd a "mindig" és a "következő jelmez" parancsokat!
(A háttér idézze a dinók korát!)
A kicsinyített cica sétáljon át a tábla közepén, a széleknél forduljon vissza!
Használd a "mindig", a "következő jelmez" és a "ha szélen vagy ..." parancsokat!
Rajzolj téglafal hátteret!
A kicsi bőregér véletlenszerűen irányt váltva repkedjen a táblán!
Használd a "mindig", a "következő jelmez", a "ha szélen vagy ..." és a "fordulj ..." parancsokat!
(A háttér megtalálható a gyűjteményben.)
Mozogjon egy labda örökkön-örökké a játéktéren, s húzzon 1 pixeles kék csíkot maga után!
Ha a szélére ér, pattanjon vissza!
A "space/szóköz" billentyű lenyomására váltson irányt véletlenszerűen (0-360 fok közt), és változtassa a tollszínt 20-al!
Használd a "szóköz lenyomásakor", "fordulj ...", "tollszín változzon ..." parancsokat!
Ha minden kötél szakad, bonyolultabb feladatoknál gyakran segítségül hívható a jobboldali kép "párja" (pl. a B5.png párja a B5_.png kép)!