Gyakorló feladatok

Animációs feladatok

Egy dino lépkedjen végig a tábla legalján!

Használd a "mindig" és a "következő jelmez" parancsokat!

(A háttér idézze a dinók korát!)

A kicsinyített cica sétáljon át a tábla közepén, a széleknél forduljon vissza!

Használd a "mindig", a "következő jelmez" és a "ha szélen vagy ..." parancsokat!

Rajzolj téglafal hátteret!

A kicsi bőregér véletlenszerűen irányt váltva repkedjen a táblán!

Használd a "mindig", a "következő jelmez", a "ha szélen vagy ..." és a "fordulj ..." parancsokat!

(A háttér megtalálható a gyűjteményben.)

Mozogjon egy labda örökkön-örökké a játéktéren, s húzzon 1 pixeles kék csíkot maga után!
Ha a szélére ér, pattanjon vissza!

A "space/szóköz" billentyű lenyomására váltson irányt véletlenszerűen (0-360 fok közt), és változtassa a tollszínt 20-al!

Használd a "szóköz lenyomásakor", "fordulj ...", "tollszín változzon ..." parancsokat!

Ha minden kötél szakad, bonyolultabb feladatoknál gyakran segítségül hívható a jobboldali kép "párja" (pl. a B5.png párja a B5_.png kép)!